sobota, 7 maja 2022

Bolt Action: Zestaw Expansion - SdKfz 250/3 & 251/3 od Rubicon Models

 Zacznijmy od komiksu :)

Generał wyraził zatroskanie sytuacją na froncie.

Adiutant zaproponował mu dwie opcje.

W obu pojazdach nie ma za dużo miejsca.

Ok, to prezentację mamy za sobą. Przez prawie dwa tygodnie, bez zapału, zakończyłem prace nad SdKfz 251/3 (ten po prawej) w wersji, no właśnie, było ich kilka i opisy kończą się na wyliczeniu jakie radiostacje zamontowano a już powiązanych fotek z reguły nie ma. Do tego modyfikacje polowe. Znalazłem fotkę która najbardziej przypadła mi do gustu i zabrałem się za klejenie.

Zalety:
Przynajmniej 5 wersji do wyboru. Dwie wczesne na transportery "alt" oraz trzy na późniejsze "neu"
5 figurek !!! w tym Rommel :)
Można waloryzować inne modele - np. zestaw z budą do Opla można wzbogacić o antenę masztową i mamy piękny "radio car" - mój następny plan

Wady:
Jest tylko jeden element E32 (zwieńczenie anteny gwiazdowej) przez co można upgrejdnąć jeden model - szkoda. Ja dorobiłem drugą "gwiazdę" i mam dwa modele
Mamy model za 150 PLN - albo dwa po 125 PLN (jak dorobimy tę nieszczęsną "gwiazdę" )

Czy polecam, tak. 
Mamy pojazd dla dowódcy plutonu i dla jego dowódcy :) Do tego można wystawić SdKfz 250/3 jako 250/5 czyli pojazd obserwacyjny artylerii. Na antenki trzeba uważać. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz