czwartek, 10 marca 2011

Naciągany R667

Poniżej efekt mojej radosnej twórczości...


Błyszczenie to efekt zastosowania lakieru matowego... Będę się konsultował z bardziej doświadczonym modelarzem jak temu zaradzić. Niestety na zdjęciach błyzczy się mniej niż w naturze, ręce mi opadły jak zobaczyłem efekt.



Odnośnie samego modelu to nie udało mi się znaleść czegokolwiek na temat typu tego schronu. W sumie jest podobny do R667 i na tym się kończy. Jest za duży, ponad dwa razy. Może to być jakaś jego modyfikacja.



Następne tego typu konstrukcje będą już bez wnętrza, jest to bardziej praktyczne i mniej pracochłonne. No, może jak coś będzie tak spektakularnego że bez wnątrza będzie lipa :)

Plany:

Coś z polskiego poletka. Od 1941 do 1944 Niemcy rozbudowywali pozycję Przedmoście Warszawskie. W planach mam zbudowanie kilku charakterystycznych budowli.
Posted by Picasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz