piątek, 15 kwietnia 2011

Trochę moich impresji artystycznych :)

Czołem,

Odkurzyłem trochę moich skonwertowanych modeli.


SdKfz 250/8 alt, GHQ produkuje taką wersję neu, nie ma różnic w statystykach :)


jedna z wersji SdKfz 251/17, kilkanaście powstało dla wojsk jądowych


Moje dowództwo pułku grenadierów pancernych, ile się namęczyłem z anteną ramową to temat na osobną historię


Ciężki moździerz 12 cm, robiony z drucików, teraz wiem że Adler ma takie w ofercie i nie trzeba sobie niszczyć wzroku :)


Pz.Kpfw.II Ladungsleger, zrobiłem i nigdy nie wystawiłem, ot życie


Ten SdKfz 250/3 powstał na długo zanim GHQ wypuściło swoją wersję


Kolejne SdKfz 251/3, tym razem z zestawem anten prętowych i gwiazdowych, prawie nie do grania tak trzeba uważać :)


Średni moździerz, 8cm, dokładnie w skali przez co zasłania go otaczająca trawka, też polecam Adlera


Ciężki moździerz na wózku transportowy, chyba ewenement modelarski na skalę światową w skali 6mm :) :) :)


i na koniec totalny odjazd, MG?? na podstawie przeciwlotniczej, to jeszcze nic zrobiłem też PzV też z takim karabinkiem :)

Przemek

1 komentarz:

  1. Znalazłem bloga i będę śledził - moja ulubiona skala i świetny temat, czyli WWII :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń