czwartek, 2 kwietnia 2020

Bolt Action: Opel Blitz Ambulans i SdKfz 7/1

W tym roku postanowiłem wprowadzić ożywczy powiew do mojego hobby. Postanowiłem na BA. Modele pomalowane a tu nagle epidemia. W ramach izolacji robię te modele na które nie miałbym czasu.

Zdjęcie znikło, sorry ???

Zdjęcie znikło, sorry ???

Oba modele to produkty Rubicon Models - wg mnie wyprzedzają jakościowo modele Warlorda i Italeri (trzeba mieć na uwadze że obie te firmy specjalnie upraszczają modele tak aby były przyjazne dla graczy). Moje zdanie to punkt widzenia modelarza. Figurki od RM są w skali "biologiczne" a te od W są w skali "heroic" - wzrostem pasują idealnie ale np po "obfitości" głów są łatwe do odróżnienia - lepiej nie mieszać.

Kilka rzeczy wartych odnotowania a nie tak oczywistych
- w oplu jest szablon do przedniej szyby a już bocznych już nie ma
- w sdkfz jest kalkomanie prędkościomierza :) w instrukcji o tym cisza
- w sdkfz jak wybierze się wersję z platformą to pozostaje cała i nieruszona ramka do wersji w "z siedzeniami", w prawie każdym większym pudełku pozostaje sporo części
- 50PLN za samą pakę do Opla to dużo
- aby zrobić SdKfz 7/1 trzeba kupić pudełko z działkiem oddzielnie, ale za to można z tego pudełka zrobić przyczepkę amunicyjną
- podłoga w pace na Opla nie jest płaska - jak chce się zrobić ją z wnętrzem (samemu) to trzeba zacząć od cięcia - ja się poddałem

Ale ogólnie jestem zachwycony mimo że każdy z powyższych modeli to około 140PLN

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz