piątek, 29 stycznia 2021

Bolt Action: Amunicja do PzV

Czołem, 

W ramach oddechu od większych tematów wyciągnąłem z szafy taki o to zestaw.


Dałem za to 30PLN. Firmę Black Dog znam, asortyment dodatków w skali 1/48 za duży nie jest ale cały czas rośnie.


10 skrzyni z czego połowa w wersji otwartej. Skrzynie, czego nie widać, są na takim "podcięciu" względem podstawy co znakomicie ułatwia odcięcie - wcześniej tego nie robili więc wyrażę zwój entuzjazm. W transporcie wszystkie pokrywy skrzyni się połamały w miejscu fazki między "deskami". Takie puzle ale dramatu nie było.


Po pomalowaniu wygląda to tak. Nie narobiłem się zbytnio, ot taki przerywnik. Otwarte skrzynie pójdą na jakąś małą makietkę ponieważ są zbyt delikatne po sklejeniu. Tu całość skleiłem aby ta drobnica się nie pogubiła i żeby wzmocnić klapę od otwartej skrzyni. Większe elementy łatwiej przenosić a efekt wizualny ten sam. Nie będę co grę mozolnie ustawiał sterty skrzynek :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz