poniedziałek, 1 kwietnia 2013

CWC: Kampania Bornholm 1982 - nowe BUA

Czołem,

Po wybraniu na mapie miejsca na kolejną bitwę przejrzałem swoje makiety. Okazało się że mam za mało gospodarstw. Następna bitwa jest bliżej terenów miejskich, zabudowań jest więcej, są pobudowane gęściej oraz ogólnie gospodarstwa są większe. Założyłem że typowe gospodarstwo na wymiary 10 na 10 cm, nowoczesne ich wersje będą większe. Aby nie narobić się za dużo postanowiłem zrobić moduły "nowoczesnego gospodarstwa". Dostawiam taki moduł do "zwykłego" i mam duże :)

Wielkanocne impresje poniżej.

Małe gospodarstwo, wymiary 10 na 5 cm

Moduł "nowoczesnego gospodarstwa", 10 na 10 cm. Samochodziki są przyklejone ale i tak pozostało dużo miejsca na czołgi.

Kolejny moduł "nowoczesnego gospodarstwa". 10 na 5 cm. Jak testowałem aranżacje z innymi modułami to zauważyłem że te duże zielone drzwi złośliwie "trafiają" na jakąś tylną ścianę budynku na innym module :(


I ostatni moduł "nowoczesnego gospodarstwa". 5 na 5 cm. Zbiorniki do mieszania nawozu. Jak oglądałem Bornholm w mapach google to widać że to bardzo popularna konstrukcja, nie mogło go zabraknąć na Bornholmie w skali 1/300 :)

Bitwa w tę niedzielę.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz