niedziela, 31 stycznia 2016

Organizacja TODT

W dzisiejszej odsłonie projektów nieprzydatnych przedstawiam kilka modeli organizacji TODT. Zrobiłem review tematu i zdecydowałem że wystawię HQ, kilka ciężarówek i koparkę. Koparka to nowy nabytek z NIKOMODEL, reszta do modele Scotia Grendel. Figurki z ADLER.

Kolejny raz mogę stwierdzić że Scotia to niższa półka w stosunku do GHQ. Ale model ciężarówki jest sprzedawany z wersji z plandeką i bez. Nie wiem dlaczego w w skrzyni ładunkowej są pnie drzew. Ja w jednym przypadku "wsypałem" tam urobek koparki. Koparka to żywiczne cudeńko z NIKOMODEL. Nie mogę się nacieszyć że to mam. W pudełku były dwa modele, jeden zostawiłem sobie na później.

Cały secik będę używał do prezentowania projektów modeli in progress. Ot taki klimacik.

Foty poniżej.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz