piątek, 29 stycznia 2016

Warhammer RPG - model wozu

Dziś trochę z innej beczki. Dawno, dawno temu grałem w RPGi - głównie w Warhammera pierwszoedycyjnego. Wtedy wystarczał nam podręcznik, kartki papieru i kostki. Z rok temu wpadła mi do ręki druga edycja tej gry i czas się cofnął. Gram nieregularnie z kilkoma kolegami. Z tym że teraz stać nas na figurki i inne tego typu niezbędniki. Kiedyś coś więcej napiszę.

Od kilku sesji nasza drużyna podróżuje pojazdem konnym :) Postanowiłem kupić taki wóz produkowany przez MIRLITION. Firma produkuje figurki w kilu popularnym okresów w kilku popularnych skalach. Mnie interesuje 28mm oraz średniowiecze/fantasy. Same figurki są raczej przeciętne. Skalę zachowują, nie powalają szczegółami. Można znaleźć kilkanaście wzorów które mogą być przydatne do gier RPG osadzonych w fantastycznym średniowieczu.

Fotki poniżej. Fajnie że pośladki woźnicy są zintegrowane w siodłem przez co łatwo można wybrać czy konik będzie miał derkę czy jeźdźca. Worki z mąką/ziarnem to najsłabszy element modelu. Odlew nie ma przesunięć, linie podziału wymagają lekkiego przesunięcia nożykiem.



Wkrótce wrzucę fotki gotowego modelu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz