wtorek, 30 kwietnia 2019

WHRPG: Mathias Thulmann i Silja Markoff

Cykl Łowca Czarownic C.L.Wernera połknąłem w kilka dni. To trzy połączone ze sobą książki. Łączy ich główny bohater i każdy z tomów opisuje kolejny etap śledztwa. Z każdym tomem akcja nabiera tempa i poznajemy coraz to nowych pomocników oraz zastępy przeciwników, których nasz bohater z finezją płonącego stosu usuwa ze swej drogi.

Osobiście książki mi się podobały. Widzę też, że zbierały dobre recenzje po różnych portalach. Uważam jednak że to pozycja dla fanów uniwersum - osoby niewtajemniczone mogą poczuć się zagubione - ja wiem co to skaven i Nurgle :) Nie należy też doszukiwać się głębi emocjonalnej jakiegokolwiek bohatera, robią to co wymaga od nich kanon. Sprawnie napisane książki.

Niesiony na fali entuzjazmu nabyłem i pomalowałem dwie figurki (na razie dwie) bohaterów występujących na kartach omawianej pozycji.

Mathias Thulmann - łowca czarownic


 (figurka Ścibor Miniatures, żywica, trochę większa niż 28mm ale łowca czarownic powinien być przysadzisty - heretycy mają go bać)


Silja Markoff - szlachcianka - jej obecność dodaje +10 do głębi emocjonalnej Mathiasa Thulmanna :)


(produkcja Wargamera, też trochę większa niż 28mm, ładnie odlany metal, na marketingowym renderze fajna laska - w rzeczywistości swojska pyza, cena kolekcjonerska)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz