wtorek, 22 lutego 2022

Bolt Action i okolice: przyczepka Sd. Ah. 54

 Czołem, 

Lekka rewitalizacja bloga (trochę się zdenerwowałem że mi Google wywaliło fotki). Będę tu wrzucał wszystkie pomysły - nawet te niegrywalne :) No ale nie samą  grą człowiek żyje więc gdzieś trzeba się chwalić co tam w wolnej chwili udało się zrobić.

To brzegu.

Przyczepka Sd. Ah. 54. Przewoziła Kinotheodolit czyli taki przyrząd do optyczne śledzenia celów na potrzeby ciężkich baterii Flak. W zestawie firmy CMK za 60 PLN jest sama przyczepka bez ustrojstwa. Szkoda.

Tutaj kilka fotek:

http://www.kfzderwehrmacht.de/Homepage_english/Trailers/Special_trailers/Sd__Ah__53_-_54/sd__ah__53_-_54.html

Sam model do żywica, odlewy ładne, mało szlifowania choć jeden błotnik połamałem. Instrukcja niejasno wskazuje czy oś ma resor wstępnie ugięty czy nie więc trzeba zgadywać - ja lekko ugiąłem ale potem się pociłem dopasowując błotniki. Ot urok małych serii modeli - testujesz na kliencie.

Co do pomysłu na użycie w grze - można ale nic pożytecznego z tego nie będzie. Na szczeblu ciężkiej baterii Flak były dwie przyczepki na sprzęt do namierzania optycznego. Ale kto będzie kleił 4 lub 6 armat. Model będzie u mnie robił za miły dla oka dodatek lub brał udział w scenariuszach typu jedzie kolumna transportowa. 

Na koniec kilka fotek.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz