czwartek, 10 marca 2022

Bolt Action: RUBICON MODELS German Storage Set 2

 Czołem, 

Właśnie dotarła do mnie paczka z drugim już zestawem z różnościami dla szeroko rozumianego Wehrmachtu. Wiedziałem co będzie zawierać już od pewnego czasu - Rubicon każde długo czekać na nowe zestawy - więc zaskoczenia nie było. Co do zawartości i jakości - jak zwykle wysoka. No ale czas na przemyślenia i refleksje. 

Dziwi mnie dobór niektórych akcesoriów, jednych jest za dużo a innych za mało. Chcieli zadowolić jak największą rzeszę graczy/modelarzy i wyszło prawie dobrze. 

Zestaw zawiera dwie identyczne ramki w cenie około 60-70 PLN.


Czego tu nie mamy. Broń, narzędzia, amunicja, plandeki, rower, buty. No i super.
Co do narzędzi to każdy zestaw w pojazdem od Rubina ma wszystkie potrzebne detale. Zdarzało się waloryzowałem żywice lub modele od Warlorda elementami od Rubikona. Nie kumam po co dodali MG34/42. Ktokolwiek zakupił przynajmniej dwa SdKfz 250/251 ma tych karabinów na całe lata. To samo z k98. Po prostu część elementów jest dostępna u tego samego producenta w nadmiarze w innych zestawach. Mam również obawy do przydatności 4 modeli podnośników - chyba że będzie dodatek z szturmowcami-podnośnikami. Narzędzi też mamy w bród - 4 młotki w dwóch wzorach.
Z kolei, wg mnie, jest za mało skrzynek na amunicję do MG. Modelując dowolne wnętrze SdKfz 250/251 muszę sztukować aby nie było za puste. A tu mamy 4 skrzynki na zestaw.  
2 zestawy radiowe, 2 MG15.
Dla przykładu, można wyposażyć oddział niszczycieli czołgów ale mamy 6 min na zestaw. Można zwaloryzować oddział saperów. 


Polecam choć spodziewam się że dokupię za jakiś czas drugi taki zestaw i na koniec zostanie mi sporo niewykorzystanym elementów. Jestem zadowolony tak na 7/10.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz