niedziela, 20 listopada 2016

WHRPG: łódka

Ahoj,

Zmuszony potrzebą posiadania pojazdu rzecznego :) do następnej części kampanii Wewnętrzy wróg: Śmierć na rzecze Reik oraz wpisem na blogu Twierdza nieumarłych: Port postanowiłem zrobić stateczek z prawdziwego zdarzenia. W sumie jakbym nie widział tego wpisu to pewnie bym przygotował model 2D :) no ale skoro podniesiono poprzeczkę to już tak łatwo się nie dało :)

Model Hellera jest w skali 1:50. Miał pełny kadłub ale piłka dała radę. Dzięki temu będę miał model wraku - zatopiony, odwrócony do góry dnem kadłub. Od siebie dodałem wyposażenie pokładu oraz wiosła do łódeczki. W pudełku jest i mała łódka z tym że potraktowana jakoś po macoszemu - ot kadłub i siedziska - wiosła zrobiłem sam.

Mały pomost zrobiłem przy okazji - też muszę mieć port :) Na pokładzie poustawiałem kilka wcześniej pomalowanych klimatycznych klimatów.

Ostatni model to canoe firmy Scotia Grendel. Mieszczą się na nim dwie figurki na podstawkach 20mm.




1 komentarz: