sobota, 9 czerwca 2018

WHRPG: Auerswald, nowy budynek - kiepski magazyn

Czołem,

Dziś prezentacja nowego budynku - magazyn kiepskiej jakości. Wiem że słowo kiepskiej jakości wydaje się lekko sztuczne ale wylosowałem D z dostępnych A-D a to D oznacza że jest kiepsko.

Jest to najmniejszy budynek w ramach projektu modułu miasta Auerswald. Ale też dużo miejsca nie zostało na na mojej makiecie. Zdecydowałem się że będzie to magazyn na wełnę - stąd wygląd okien. Wygrzebałem w necie kilka zdjęć budynków magazynowych ze średniowiecznej Anglii gdzie okna miały taką konstrukcję. Reszta to swobodna impresja w temacie mroczny Warhammer. Efekt poniżej. Kleiło i malowało się szybko i przyjemnie.




Kolejny rzut w tabeli z książki "A Magical Medieval Society: Western Europe" i do zrobienia mam dom mieszkalny, a jakże, też kiepskiej jakości. Coś mi te moje doki Auerswaldu pachną zanadto slamsami.


Kilka fotek poglądowych z miasta.

Cesarski Plenipotent wyraża swoje ubolewanie z powodu magazynowania towarów na ulicach.

Widok z nabrzeża na przedmieścia. W tyle świerki Reikwaldu.

Widok z na doki.

Plenipotent nadal narzeka. Tym razem z perspektywy gołębia na dachu.

Ten sam gołąb patrzy na letni ogródek świeżo otwartej karczmy.

Nowy magazyn świetnie wpasowuje się klimat ulicy. Czarny podkład robi wrażenie :)

Widok na cały moduł. Brakuje miejsca - czas aby miasto rozrosło się na nowy moduł. Albo na przearanżowanie modułu.

5 komentarzy:

  1. To miasteczko robi się coraz fajniejsze. A sam budynek - wygląda jak stajnia.. Albo nawet jak obora...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W średniowieczu budynki pełniły wiele funkcji. W tym przypadku garść szylingów i rzut na Ogładę +20 i możesz trzymać w magazynie cokolwiek chcesz :) Dyskrecja zapewniona z wyłączeniem Inkwizycji.

      Usuń
  2. Choć 'kiepskiej jakości' to dobra robota! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że się rozkręcasz. Fajny ten magazyn!

    OdpowiedzUsuń