niedziela, 20 stycznia 2019

WHRPG: co kryją mury karczmy Dziki Wilk ?

Witam,

Dziś zapraszam do środka karczmy - sam model już prezentowałem jak również zajawkę że zabieram się za modelowanie wnętrza.

Zacznijmy ot tego co widzi spragniony wędrowiec.
Szyld informuje że w środku można ugasić pragnienie browarkiem. Szyld jest wymienny aby gracze nie mieli wrażenia że w każdym mieście jest ta sama sieć szynków.


Kuchnie w pełni wyposażona. Właściciel nie szczędzi rozgotowanej kapusty - podstawy diety niskopłatnej :) Kuchnia nie jest zbyt okazało bo i sam przybytek nie jest zbyt luksusowy.

Sama sala jest dość obszerna. Nie ma baru a typowy dla średniowiecza styl serwowania piwa. Na ogniu wesoło piecze się świniak - jak wędrowca stać to może dokupić wkładkę do kapusty.

Na piętrze są 4 pokoje o różnym stopniu komfortu oraz cenie. Mieszka też tu karczmarz wraz z rodziną.

Jeden z pokoi w klasie średniej.

Pokój karczmarza.

Korytarz.

Strych - wspólna sala sypialna.

Piwnica.


Rzut okiem na wszystkie moduły.

I na koniec słów kilka dlaczego wybrałem takie rozwiązanie.
Po pierwsze makiet używam go gry w rpg - w połączeniu z pasją modelarską pragnąłem graczom plastycznie zaprezentować gdzie są i co widzą. Nie ma ścian gdyż łatwiej jest manewrować figurkami. Spotkałem się z pomysłem żeby podzielić model budynku na piętra i we wnętrzu wymodelować wnętrza. Pomysł fajny bo zajmuje mniej miejsca i wszystko ładnie się pakuje po złożeniu budynku ale ja mam możliwość wykonania kilku wersji pomieszczeń. Większość mebelków jest przenośna więc mam sporo możliwości manewru.
Planuję dodać trochę więcej stołów do sali na parterze. Piwnica aż się prosi o jakieś tajne przejście.

4 komentarze:

  1. Normalnie Baldurs Gate :D
    Fajne to!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No rzeczywiście :) Ostatnie zdjęcie jest mocno w klimacie Baldura. Dzięki za komentarz.

      Usuń
  2. Świetna robota. A na sesje w karczmach jak znalazł. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 90% sesji zaczyna się w karczmie :) czyli mam "obgonione" prawie wszystkie przypadki :)

      Usuń