poniedziałek, 11 listopada 2019

WHRPG: trochę wiejskich klimatów

Właśnie skończyłem dwa nowe zestawy firmy Renedra. Mam na myśli dwa rodzaje szopy i plecione ogrodzenie.

Ostatnio wydali trzy rodzaje małych domków (6cm na 10cm) które w zamyśle miały być małymi szopami na wiejskie klimaty. Modele są proste, szybko się kleją i tak samo szybko malują. Ściany do siebie prawie pasują ale chwila cierpliwości i efekt wieńczy dzieło. Ja postanowiłem kupić wersję z plecionymi ścianami i z plecionką oblepioną gliną (?). Jest jeszcze wersja z kamiennym murem.

Do tego zakupiłem kolejny już zestaw płotów - aby zrobić typową wiejską zagrodę to potrzeba kilku takich zestawów.

Przy okazji pomalowałem również jeden namiot - głównie pod przyszłą sesję w D&D.




2 komentarze:

  1. Fajowe. Jak zacznę w końcu grać w SAGĘ to muszę sobie takie sprawić. To takie must have!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam - za ~25PLN i nie więcej niż 30 minut malowania masz dobrze wyglądający i grywalny element terenu

      Usuń