wtorek, 22 marca 2022

Bolt Action: zestaw pocisków do PzIV oraz kilka innych różności

 Cześć, 

Wpadł mi zestaw Black Dog "Pz.Kpfw. IV ammo boxes", nr katalogowy T48013 w skali 1/48. Pod tą enigmatyczną nazwą kryje się 10 skrzyń na pociski przeciwpancerne do działa KWK40. No ale producent założył że małe i nie widać to nadał ogólną nazwę. 

Za 50 PLN mamy 10 skrzyń, pełne pociski i łuski. Od razu nasuwa się uwaga że to przeskalowany zestaw ze skali 1/72. Brak detali (się czepiam ale takich dodatków nie traktuję jako wargaming ale już jako modelarstwo) oraz brak kalkomanii (konkurencja ma :) ). Mam wrażenie że temat potraktowali lekko na luzie. 


Jak już miałem skrzynki to skleiłem kolejnego Opla i załadowałem całą drobnicę z innych zestawów na pakę. A z tego co się nie zmieściło przygotowałem malownicze sterty sprzętu.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz