piątek, 8 kwietnia 2011

Potęga papieru - z obrazkami

Dziś dwa tematy, ale z papierem milimetrowym w tle.
Od blog
Na pierwszym zdjęciu model niemieckiego bunkra typu R120A. Jak skończę większy projekt (robię kilka typów bunkrów spotykanych na obecnych ziemiach polskich wznoszonych przez niemców po 1939, są to konstrukcje nowocześniejsze niż większość z tzw. wału pomorskiego, taka niemiecka wprawka do tego co powstawało potem na wale atlantydzkim) to zrobię prezentację. Na rynku jest kilkanaście modeli bunkrów w skali 6mm więc jak się szuka konkretnego modelu, można się zdziwić. Wniosek, modelarzu zrób sobie sam :) Model zrobiłem z papieru milimetrowego, i dzięki kilku konsultacjom ze znawcami tematu, jest na prawdę wierny.
Od blog
Moja kolekcja jest już spora. Czas wystawić dowództwo niemieckiej dywizji pancernej. Nie znalazłem modelu odpowiednio oddającego megalomanie tego pomysłu więc polełniłem konwersję ciężarówki 4,5t Bussing Nag na nadwozie Sd Kfz 305 - nadwozie o różnym przeznaczeniu, ja odmaluję je na wóz sztabowy. Będzie stał na podstawce 1,5 na 1,5 cala tworząc małą dioramkę. Aby się nie odkształciła przy malowaniu akrylami, wstępnie maluję ją lakierem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz