I prezentacja. Właściwie jedyną szansą na przeżycie dla armatek ppanc jest ukrycie się i okopanie. Zasady BCK2 umożliwiają ukrycie okopanych standów dając małego save w bonusie. Teraz działka wybierają moment kiedy strzelają - no chyba że przeciwnik przytomnie wystawi rozpoznanie. Okopanie ciągników daje minimalną szansę na ucieczkę. Zmiana pozycji to tak długi proces że nie wyobrażam sobie go w skończonym czasie. Aby zabezpieczyć się przed pechem okopałem również dowództwo. Nashorny też dostały po ukryciu.
W sunie niewielkim kosztem (o ile będę podliczał punkty) wzmocniłem przeżywalność mojego nieżyciowego oddziału. Za jakiś czas przetestuję go w walce.
Okopy dla ciągników i Nashornów
Okopy dla dział, wykorzystałem bitsy z kompletów GHQ
Działo na stanowisku, ciągnik w zasięgu jednego ruchu
Okop dla HQ, kubelwagen jako wisienka
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz