niedziela, 21 lutego 2016

WHRPG: zakupy przed sesją

Witam,

Wczoraj dotarła nowa dostawa z BATTLE MODELS. Przygotowuję się do kolejnej sesji w mój ulubiony system - w jednym z większych miast Imperium grupa zepsutych moralnie kupców paktuje z chaosem. Co prawda wszystko jest pod przykrywką akcji dobroczynnej i spiskowcy nie różnią się od zwykłych ludzi postanowiłem jednak nabyć produkt SCIBOR MONSTROUS MINIATURES - zestaw kultystów chaosu!!! Analiza oferowanych przez tego producenta figurek powoduje że zaczynam się zastanawiać w jakiej formie właściciel przyjmuje spaczeń. Figurki wyglądają niepokojąco ale golizna i zepsucie najlepiej pasują do mrocznego klimatu Warhammera :)

Po za tą refleksją natury egzystencjonalnej jestem pod wrażeniem jakości samych figurek.

Kolejny nabytek to dwa zestawy terenów. Może wielkość nie pasuje zaraz to mania TERENÓW ale świetnie pasują do kartonowych plansz które można nabyć jako pomoce do sesji rpg. Producentem jest Ristul’s Extraordinary Market - miałem już kontakt z jej produktami. Wg mnie kilkoma produktami trafiła w lukę, za to inne można sobie bez bólu odpuścić - np. zestaw paczek z prezentami. Jakościowo robią swoją robotę. Miałbym małą uwagę co do zawartości ale to już we wpisie z pomalowanym zestawem.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz